FileCenter zmienia pulpit systemu Windows w maszynę do edycji i zarządzania dokumentami. Konwertuj dokumenty papierowe na przeszukiwalne pliki PDF, edytuj je i przechowuj w spójnej strukturze folderów na później. Co najlepsze, możesz odzyskać dowolny dokument przy pomocy prostego wyszukiwania. Gotowy do uporządkowania dokumentów i wyeliminowania nadmiaru papierkowej roboty?Jedno centralne centrum dokumentacji biurowejJeśli chodzi o organizację plików, OCR, skanowanie, konwersję PDF i bezpieczne udostępnianie... FileCenter zagwarantuje proste,solidne aplikacje, które są łatwe do zrozumienia i jeszcze łatwiejsze w użyciu.Zarządzanie i organizowanie plików za pomocą "e-file cabinets"Wprowadź elektroniczną szafkę na dokumenty. Teraz możesz organizować swoje pliki, skanować dokumenty papierowe, edytować pliki PDF i przeszukiwać archiwa za pomocą jednego prostego interfejsu.Foldery są zawsze spójneTwórz dowolne struktury folderów i przekształcaj je w szablony wielokrotnego użytku dla całego zespołu. Twórz je tak proste lub szczegółowe, jak Ci trzeba, z zagnieżdżonymi folderami o wielu warstwach.Nirwana dokumentówŁatwe skanowanie, zarządzanie i zabezpieczanie dokumentów i paragonów.sprężyste opcje płatnościWybierz model płatności, który najistotniej Ci odpowiada: jednorazowy zakup przystępne płatności miesięczne.Edytor PDFEdytuj, skanuj, zarządzaj, organizuj i twórz pliki PDF w FileCenter.Bezproblemowa integracjaPełna kompatybilność z większością aplikacji Windows, w tym Word, Excel i Powerpoint.Kompatybilność z chmurąWspółpracuje z modnymi usługami w chmurze, takimi jak Google Drive, OneDrive i Dropbox.