PLATORA Basic-D słuchawka nagłowna z mikrofonem na dwoje uszu znakomite dla: pracowników biur obsługi klienta lub pracy przy telefonie w warunkach NISKIEGO natężenia hałasu wdrażania znacznych projektów z branży komunikacji głosowej przy utrzymaniu wspaniałego stosunku jakości do ceny właściwości towaru Zakończenie: szybkozłączka (standard Jabra QD – Quick Disconnect) Podłączenie: komputer, telefon stacjonarny, telefon komórkowy, tablet - za pośrednictwem kabla przyłączeniowego (kable przyłączeniowe kupowane osobno) budowa na jedno ucho - może być noszona po dowolnej stronie głowy.
Kierunkowy mikrofon z redukcją hałasu z otoczenia - wycina niechciane dźwięki rozmów w tle. Giętki wysięgnik mikrofonu - usprawnia precyzyjne ustawienie mikrofonu względem ust. Poręczna, lekka konstrukcja - zapewnia wspaniałą równowagę, dopasowanie, a także komfort.
Wymienne skóropodobne poduszki + osłona na mikrofon. Słuchawki z oficjalnej polskiej dystrybucji na gwarancji producenta z serwisem na uszkodzenia mechaniczne. Przejrzyj artykuł na temat redukcji szumów: Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia przejrzyj artykuł na temat parametrów słuchawek do call center: parametry słuchawek call center Specyfikacja: Czułość mikrofonu: -42 ±3dB (0dB=1V/Pa, 1 KHz) Dynamika mikrofonu (głośność): b/d Pasmo dźwięku: 300 - 3400 Hz Poziom ciśnienia akustycznego (SPL): max 100 dB Więcej informacji i prezentacja na stronie produktu platora.eu Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie wewnętrznym (obejmuje uszkodzenia mechaniczne) Do kompletu należy dokupić odpowiednią przejściówkę do słuchawek: Jeśli nie jesteś pewien jaką przejściówkę wybrać lub szukasz specjalnego kabla przyłączeniowego do swego telefonu, skontaktuj się z obsługą sklepu - dobierzemy dla Ciebie odpowiednią przejściówkę.
zobacz także: artykuł opisujący jak wybrać słuchawki do Call Center. Specjalizujemy się w zamówieniach dla instytucji rządowych i publicznych, a także zamówieniach ze środków UE. Zakończenie: szybkozłączka (standard Jabra QD – Quick Disconnect) Podłączenie: komputer, telefon stacjonarny, telefon komórkowy, tablet - za pośrednictwem kabla przyłączeniowego (kable przyłączeniowe kupowane osobno) kompozycja na dwoje uszu - taka budowa pozwala lepiej skupić się na rozmowie w sytuacji obszerniejszego hałasu w pomieszczeniu.
Kierunkowy mikrofon z redukcją hałasu z otoczenia - wycina niechciane dźwięki rozmów w tle. Giętki wysięgnik mikrofonu - upraszcza skrupulatne ustawienie mikrofonu względem ust. Użyteczna, lekka konstrukcja - zapewnia perfekcyjną równowagę, dopasowanie, a także komfort.
Wymienne skóropodobne poduszki + osłona na mikrofon. Słuchawki z oficjalnej polskiej dystrybucji na gwarancji producenta z serwisem na uszkodzenia mechaniczne. Zobacz artykuł na temat redukcji szumów: Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia sprawdź artykuł na temat parametrów słuchawek do call center: właściwości słuchawek call center Specyfikacja: Czułość mikrofonu: -42 ±3dB (0dB=1V/Pa, 1 KHz) Dynamika mikrofonu (głośność): b/d Pasmo dźwięku: 300 - 3400 Hz Poziom ciśnienia akustycznego (SPL): max 100 dB Więcej danych i prezentacja na stronie towaru platora.eu Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie wewnętrznym (obejmuje uszkodzenia mechaniczne) Do kompletu należy dokupić odpowiednią przejściówkę do słuchawek: Jeśli nie jesteś pewien jaką przejściówkę wybrać albo szukasz specjalnego kabla przyłączeniowego do swego telefonu, skontaktuj się z obsługą sklepu - dobierzemy dla Ciebie odpowiednią przejściówkę.
sprawdź także: artykuł opisujący jak wybrać słuchawki do Call Center.