• Producent: PWE
  • Kategoria: Technika, leksykony techniczne
  • ISBN: 9788320819472
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Lechosław Garbarski
  • Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
  • Ilość stron: 356
  • Rok wydania: 2011
postępowy podręcznik ukazujący z zasady podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. Niektóre świeże zagadnienia dotyczące: wykorzystywania marketingu w najróżniejszych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i produktywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie posiada równocześnie ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat użytkowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie i systematyzację opisywanych zagadnień usprawnia modułowy układ treści.

Książka jest asygnowana dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.

Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej, a także Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, posiadający spore doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i uwielbianych książek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, sprawność marketingu i Koszty i efekty działań marketingowych.

Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja wydajnych działań jest przygotowana przez ten sam zespół autorski książka MARKETING. Kluczowe pojęcia i poręczne wykorzystania. Publikacja ta, stwarzając spójną całość z podręcznikiem, zawiera pomiędzy innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu i zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje usprawniające pisanie prac dyplomowych.

Podtytuł: Koncepcja produktywnych działań
ISBN: 9788320819472
Kod paskowy: 9788320819472
Autorzy: Praca zbiorowa
Redakcja: Garbarski Lechosław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 356
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.63
Język oryginału: polski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Technika, leksykony techniczne