Marc Jacobs znany jest jako utalentowany Nowojorczyk, który w latach osiemdziesiątych z sukcesem wylansował własną producenta domu mody i która od 1997 należy do koncernu LVMH. W międzyczasie, tj. W latach 1997-2013 Jacobs zdobywał dopełniające doświadczenie na dyrektorskim stanowisku u Louisa Vuittona.
Od za każdym razem Marc Jacobs lubił się cechować nietypowymi pomysłami, jak np. Pokazem swetrów swej babci, które zaprezentował komisji na zakończenie swych studiów. Tejże światowej babci, u której się wychowywał, miał on dodatkowo zawdzięczać swe wcześnie rozwinięte zainteresowania modą.
Stosunkowo od niedawna, od 2001, w asortymencie firmy znajdują się cztery linie perfum damskich: „Marc Jacobs", „Splash", „Lola" i „Daisy, a także tyle samo męskich. Na dodatek począwszy od 2006 roku regularnie na rynku pojawiają się nowe perfumowane produkty, dedykowane do pryskania na całym ciele.
Zawierają one stosunkowo mniejszą liczba olejków zapachowych i oferowane są w znacznych flakonach obszerności 300 ml. Przeznaczone do codziennego stosowania otrzymały także stosownie nazwy o dość zwyczajnym brzmieniu, jak: „Rain" czy „Cucumber".
Podobnie jak kolekcje ubrań firmowane nazwiskiem Marca Jacobsa perfumy tej firmy zwracają na siebie uwagę już swym niekonwencjonalnym wyglądem. Intrygują one flakonami, które igrają z konwencjami: raz przypominają one dziecięce zabawki, a raz obiekty z pogranicza kiczu.
Są one zabawne i posiadają za zadanie zawsze przy ich użyciu wprawiać w korzystny humor. W serii żeńskich perfum niezwykle linia „Daisy" obejmuje kilka interesujących wersji: „Daisy Eau de Parfume", „Daisy Eau de Toilette", „Daisy Dream" i „Daisy Eau so fresh" - w sumie ponad siedem wariantów zróżnicowanych kolorem i kształtem.
Ich wspólnym mianownikiem jest dziecinnie uproszczony motyw kwiatu margerytki ze złotym środkiem, przede wszystkim zdobiący ironicznie zamknięcie nakrętki - jako wizualny odpowiednik ich w przeważającej większości zapachowych kombinacji na bazie kwiatowych aromatów.
Odpowiednikiem perfum „Honey" we flakonie o designie przypominającym pszczółkę jest perfum „Dot" we flakonie będącym w humorystyczny sposób nawiązaniem do innego sympatycznego insekta: biedronki.
seria perfum męskich Marc Jacobs obejmuje m.in. „Man", „Bang", a także „BangBang". Przy czym szczególnie szczególnie ukazuje się flakon wody toaletowej „Bang" o szczególnie nieregularnym kształcie.