od 139,50 PLN
oszczędzasz do 7%
pachnidła są jednym z akcesoriów, jakie w swojej ofercie ma Moschino – włoska firma, która swą nazwę zawdzięcza zwyczajowo nazwisku swojego założyciela, Franco Moschino. Już od wczesnych lat wykazywał on uzdolnienia artystyczne, w czasie studiów sztuki pracował z zapałem jako ilustrator, co zaowocowało zaangażowaniem go w 1971 roku poprzez Versace do artystycznego szkicowania projektów.
Moschino wraz ze swoją długoletnią współpracownicą Rosellą Jardini założył własny dom mody w 1983 roku, a potem wylansował Moschino jako producenta znaną z wielobarwnych, krzykliwych, a nawet ekscentrycznych projektów ciuchów.
Lubił prowokować stwierdzeniem, że nie ma żadnego korzystnego gustu czy smaku. Nie obawiał się w swych projektach przekraczać obowiązujących norm i reguł. Nie negował on ich jednak per se: czasem świadomie decydował się na cytaty znanych projektów domów mody, aby je opatrzyć ironicznym komentarzem, wskazując nowe drogi i możliwości dla haute couture.
podczas gdy publicznie zajmował krytyczne stanowisko odnośnie niektórych niedoskonałości w branży mody, Moschino zasłynęło także ze swojego zaangażowania w problematykę o naturze socjalnej. Po odejściu Moschino Jardini jako dyrektor artystyczny przyczyniła się w zasadniczy sposób do rozwoju i jej międzynarodowego sukcesu zapewniając jej jednak przy tym swego typu ciągłość stylistyczną.
Niewątpliwym wyróżnieniem dla Moschino było zaprojektowanie strojów dla Kylie Minoque, Madonny oraz na otwarcie Olimpiady Zimowej w 2006 w Turynie. Jednym z klasyków wśród perfum Moschino jest kreacja „Moschino pour Femme" z 1987 roku.
Według wszelkich przystępnych recenzji te perfumy o orientalnym, zniewalającym zapachu cieszą się niezwykłą sławą nieśmiertelnieści – są nadal interesujące i kochane poprzez kobiety niemal każdego wieku. Natomiast pachnidła ubrane w smukły, atrakcyjny czerwono-czarny flakon należą do popularnej linii „Cheap & Chic", też do dostępniejszej cenowo i jeszcze odważniejszej linii Moschino o tej samej nazwie.
Swą formą flakon przypomina klasyczne japońskie drewniane lalki, natomiast perfumy rozsiewają aromat egzotyczny i ekstrawagancki, bazujący na intrygującym pakiecie mandarynki z limonką, brzoskwinią i różą obok alpejskich fiołków, a także frezji.