Burberry prezentuje Hero, pierwszy zapach Riccardo Tisci dla Burberry. Nowy męski duch czasu, który wyraża się dualizmem i mocą królestwa zwierząt. Pan, który poszukuje transformacji i metamorfoza jako wyraz współczesnego bohaterstwa.
Wizja postępowego heroizmu w wydaniu Burberry rzuca wyzwanie tradycyjnym stereotypom męskości. Zachęca panów do transformacji, odnalezienia odwagi i samoakceptacji, żeby w ten sposób osiągnąć coś niezwykłego.
pan i konie znajdują odzwierciedlenie w swoich ruchach i podążają za swymi granicami fizycznym. Przemieniają się w mityczne stworzenia, będące metaforą jednostkowości. Nowy mężczyzna. Nowy bohater.
Burberry Hero jest zaskakujący i osobliwy oraz łączy przeciwieństwa, takie jak moc i subtelność, siła i wrażliwość, sport i kreatywność. Zapach Burberry Hero to urzekające połączenie siły i świeżości, oznacza równowagę innowacyjnego pana pomiędzy siłą a delikatnością.
Ma świeży i pobudzający zapach. Pobudzającą nutę perfum stanowi soczysta bergamotka, a jałowiec i czarny pieprz są ich dopełnieniem. Jałowiec to klasyczny składnik brytyjskich perfumiarzy. Nadaje zapachowi dynamiczną świeżość, a dopełniają go trzy ciepłe olejki z drzewa cedrowego z trzech przeróżnych łańcuchów górskich: Apallachy w Wirginii, Atlas w Afryce i Himalaje w Azji.
Flakon Burberry Hero to innowacyjna interpretacja perfum firmy Riccardo Tisci – po raz pierwszy z wytłoczonym motywem TB. Silny i progresywny jak zapach, który zawiera. Kanciasty zarys to abstrakcyjna reinterpretacja kopyta konia, w której wygrawerowane jest wygięte logo Burberry.