• Producent: Giorgio Armani
  • Kategoria: Wody toaletowe dla mężczyzn
  • Pojemność: 100 ml

Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme - puryzm w jego najpiękniejszej formie. Ten męski zapach, wprowadzony w 1996 roku stał się już klasykiem: Acqua Di Gio to aromatyczne perfumy produkowane poprzez gwiazdorskiego perfumiarza José Morillasa.

Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme odzwierciedla wolność dwóch żywiołów - wiatru i wody. Cytrusowe zapachy, delikatne kwiaty i korzenne esencje tworzą morski charakter Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme.

Jeśli jesteś fanem męskich, ale niezbyt natarczywych perfum, ten zapach jest nadzwyczajny dla Ciebie. Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme ma świeży, aromatyczny zapach, który można podzielić na przeróżne nuty zapachowe.

Naturalny jak woda Na nutę głowy składają się esencje owocowe, takie jak mandarynka i pomarańcza bergamota. Dla udanej nuty serca Morillas wybrał jaśmin, różę i rozmaryn, żeby stworzyć harmonijną kombinację kwiatowo-ziołową.

Nuta podstawowa to aromatyczny dębowy mech, ambra i piżmo. Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme nie jest prowokacyjną eksplozją zapachu, ale przekonuje swoją naturalnością i purystyczną elegancją. Flakon został dodatkowo zaprojektowany tak, żeby pasował do tematu zapachu: prosty, klarowny i o naturalnym wyglądzie szkła mlecznego.

Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme jest dodatkowo dostępny z szeroką kolekcją pielęgnacyjną. Dezodorant w sztyfcie lub sprayu, woda po goleniu albo balsam po goleniu, żel pod prysznic i żel do ciała są tego częścią i zezwalają na całościowe doznania zapachowe.

Giorgio Armani odnosi sukcesy od lat 70-tych XX wieku. We współpracy z L’Oréal sprzedał kilka szczególnie modnych perfum w ciągu ostatnich dziesięcioleci, w tym oczywiście liczne męskie zapachy Giorgio Armani, takie jak Armani Code, Emporio czy opisane tutaj pachnidła Acqua Di Gio.

Motyw perfumeryjny wolności i wody został też idealnie zrealizowany w powiązanym spocie reklamowym. Głównym aktorem kampanii Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme jest niemiecki model Lars Burmeister.

Spot przedstawia piękność i uwodzenie w połączeniu z tematem wody, w którym dobrze wytrenowane ciało Burmeistera przemierza burzliwe wody.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla mężczyzn