• Producent: Paco Rabanne
  • Kategoria: Żele pod prysznic
  • Pojemność: 150 ml
  • Dla kogo: dla niego

Drzewny, szczególnie tajemniczy zapach dla mężczyzn. Świeży, zmysłowy, dynamiczny, intensywny?

kompilacja świetna dla:

mężczyzny uwodziciela! kombinacja stanowczo męska, uwydatnia charakter prawdziwego mężczyzny. Powraca prawdziwa męskość. Pan powraca do swoich najskrytszych fantazji takich jak: testowanie elitarnych samochodów, polowanie na ładne kobiety, wszystkiego co się mieni i przyprawia o zawrót głowy, życia pełnego zabawy, przyjemności. Pewny siebie, radośnie używa i nadużywa swego uroku, aby zdobyć wszystko czego zapragnie? wyłącznie na kliknięcie palców, bez potrzeby proszenia.

aromat:

Nieco tajemniczy, radosny?unikalny: ma w sobie nieodgadniętą tajemnicę.. To jak wejście na drogę, nie posiadając świadomości dokąd nas ona zaprowadzi. Pełny pozytywnych wibracji, początkowo świeży by zaskoczyć stonowanym charakterem, uwalniając moc kontrastów. Na pierwszy plan kombinacji wychodzi seria radośnie świecących i połyskujących nut. Świeżość grejpfruta, mięty i czerwonej mandarynki zamkniętych w nucie głowy uwodzi swym urokiem. Później w nucie serca zapach staje się bardziej dynamiczny, dzięki absolutowi róży, cynamonu i kompilacji pikantnych nut tworząc kompilację uderzających kontrastów, wymyślnej zmysłowości i asertywnej męskości. Następnie odkrywamy kombinację najwyższej aksamitnej harmonii akordów skórzanych, białego drewna, ambry i esencji indonezyjskiej paczuli. W konsekwencji końcowym wyczuwamy nie jeden aromat, lecz kaskadę, wytwarzającą oryginalną i wyraźną woń

ZNAK SZCZEGÓLNY: ZŁOTO

Na opakowanie zapachu Paco Rabane wybrał sztabkę złota zaprojektowaną przez rzeźbiarza Noe Duchaufour?Lawrence.

?Złoto jest symbolem władzy, monarchii i stuprocentowej męskości? twierdzi projektant. Siła opakowania leży w jego prostocie. Flakon, który opowiada historię zapachu, jego nazwy, jest dla Paco Rabanne, jednym z kluczy do sukcesu. Projekt stanowczo prostego i ładnego opakowania zapachu 1 Million, wywołał poruszenie w środowisku kreatorów. Piękną, perfekcyjną forma opakowania, jest postępowa reinterpretacja tradycyjnej formy sztabki złota. Logo nazwy, które jest wygrawerowane na froncie butelki zostało zaczerpnięte z zachodniej kaligrafii. Wszystko to sprawia, że flakon zapachu 1 Million stanowi prawdziwy obiekt pożądania i stawia nas przed okrutnym dylematem? czego pożądamy bardziej? opakowania czy zapachu. Odpowiedź zdaje się być jasna: jednego i drugiego

kompilacjA ZAPACHOWA:

Nuty głowy: czerwona pomarańcza, grejpfrut, mięta

Nuty serca: absolut róży, cynamon, przyprawy

Nuty bazy: akordy skórzane, paczula, białe drewna, ambra

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Żele pod prysznic