• Producent: Król-Fijewska Maria, Fijewski Piotr
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788320820829
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Maria Król-Fijewska, Piotr Fijewski
  • Wydawnictwo: PWE
  • Ilość stron: 152
  • Rok wydania: 2013
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w rozmaitych sytuacjach łagodną szczególnieścią w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. By być asertywnym, należy nauczyć się:

• odmawiać
• wyrażać własne poglądy i bronić ich
• nie bać się krytyki i reagować na nią
• bronić się przed agresją
• konstruktywnie wyrażać złość
• wydawać polecenia i komunikować swoje kryteria
• chwalić innych
• prezentować siebie

Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom zróżnicowanych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.

ISBN: 9788320820829
Kod paskowy: 9788320820829
Autorzy: Król-Fijewska Maria, Fijewski Piotr
Wydanie: 2
Rok wydania: 2013
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 152
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11
Format: 14.5x20.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.22
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia