• Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788301187712
  • Oprawa: miękka
  • Autor: praca zbiorowa
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Pwn
  • Ilość stron: 605
  • Rok wydania: 2016
Książka pozostała przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały cykl badawczy i metody i techniki badań marketingowych dobranych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności konsumentów.
Nowy podręcznik posiada:
rozdział dotyczący badań nad sprawnością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najistotniej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt wykorzystanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań ( ). Interesująco dostosowane przykłady niezwykle prawidłowo pokazują specyfikę i użyteczność użytkowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. Z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie progresywnych rozwiązań metodycznych z użyciem internetu, technik neurobiologicznych, a także należycie dopasowanych metod jakościowych i ilościowych. Publikację akcentuje kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a wyśmienitym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów.
Z recenzji prof. Dr hab. Józefa Garczarczyka

ISBN: 9788301187712
Kod paskowy: 9788301187712
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 605
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 45
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia