• Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788301180225
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Tymoteusz Doligalski
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Ilość stron: 200
  • Rok wydania: 2021
Jest to jedyna na rynku publikacja prezentująca modele biznesu w Internacie na przykładzie mocnych firm. Analizie poddane zostały zróżnicowane przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z przeróżnych branż, m.in. Platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane poprzez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę. W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną, a także wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U oryginalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze. Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowipotrzebny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem, a także słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.
  • Ciężar: 0,44
  • Format: 16.8x23.8cm
  • ISBN: 9788301180225
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20411
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 200
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Podtytuł: Teoria i studia przypadków polskich firm
  • Redakcja: Doligalski Tymoteusz
  • Rok wydania: 2018
  • Rok wydania: 2019
  • rodzaj publikacji: KS
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Wysokość: 10

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia