Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, podczas i po zakończeniu cyklu rekrutacyjnego.
Dlaczego jest on tak ważny?
Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie firmy konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym marki, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.
W książce wynajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających tworzyć niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji.
Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald's, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.
Tytuł Candidate experience Autor Maja Gojtowska Wydawnictwo Wolters Kluwer EAN 9788381609111 ISBN 9788381609111 Kategoria Literatura, Marketing liczba stron 274 Format 14,5x20,5 cm Rok wydania 2019 Oprawa broszurowa