Mania uwielbia zabawki. A najszczególniej plastikowe kucyki, na których punkcie ma drobnego bzika. Małego$2254 To za niedużo powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku odszuka coś jeszcze...
Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejokorpu, książka ta demaskuje najczęstsze sztuczki marketingowe stosowane w sklepach! Fałszywe promocje, ceny zakończone na,,99", gratisy, reklamy, zbieractwo... Niech Twoje dziecko nie da się nabrać na manipulacje podstępnych chciejognomów!
Adam Studziński swoją pierwszą książkę - Chciejosztuczki. Książkę zakazaną poprzez Chciejokorp - napisał w międzyczasie - pomiędzy pracą, w której para się marketingiem i PR-em, a domem, gdzie przypadła mu rola taty, męża i menedżera zmywarki.
Gdyby miał więcej czasu, wyruszyłby w daleką podróż lub godzinami czytał książki historyczne. Najchętniej podróżowałby z książką w ręku. Tymczasem musi zadowolić się tym, co ma. A ma (chyba) wszystko.