• Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788301194789
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Justyna Skorupska
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Ilość stron: 150
  • Rok wydania: 2022

Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje jednocześnie aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie, a także gromadzi pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce.

Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku i o funkcjonalne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest na dodatek cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.

nadzwyczajne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, jednocześnie w rozmiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu.

widocznym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania wyjątkowych wartości dla klienta i stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania.

Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i dobrych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, lecz szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.

Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce.

Jacek Kotarbiński Informacja o autorze/ redaktorze: Justyna Skorupska ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe z obszaru IT i zarządzania biznesowego. Wykładowca akademicki z zakresu e-commerce. Członek Rady ds.

Cyfryzacji powołana poprzez Ministra Cyfryzacji w listopadzie 2016 r., przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej I i II kadencji, Head of Business Consulting w e-point SA. Aktywnie reprezentuje i wspiera interesy gospodarcze firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce.

Zaangażowana jest na dodatek w prace zespołów międzynarodowych w ramach realizacji wspólnej polityki rozwoju Gospodarki Elektronicznej E-commerce Europe.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia