• Producent: Złote Myśli
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788377013311
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Kamila Molińska, Roman Hadasik
  • Wydawnictwo: Złote myśli
  • Ilość stron: 144
  • Rok wydania: 2012
A co wyszukasz w książce?
Uprzedzam, iż to nietypowa publikacja.
Zamiast suchych wykładów, uwiedzie Cię inteligentnymi dialogami 2 fantastycznych osób i poczujesz się, jakby włączyli Cię do swej rozmowy.
Nie spodziewaj się więc akademickiego wykładu o wyższości MLM nad innymi sposobami zarabiania!
O NIE! Zamiast tego otrzymasz rzetelne i rzeczowe porównanie 3 sposobów zarabiania. O ile 2 pierwsze są korzystnie znane, to na temat MLM dowiesz czegoś, czego nikt inny Ci nie powie - bo nie wie.
między innymi:
Co Ci grozi, gdy nie zwracasz uwagi na wszystkie fakty na temat MLM.
Jak to możliwe, iż bez względu na to, co myślisz, już angażujesz się w tę działalność, tylko jeszcze nikt Ci za to nie płaci!
Ile naprawdę możesz zarobić, startując DZIŚ w Network Marketingu?
Bajki Kamili, czyli co głupiego ludzie wymyślają na temat MLM?
Jak to realne, iż nie musisz ani umieć, ani lubić sprzedawać, żeby zajść niezwykle daleko w tym nietypowym biznesie?
Dowiesz się, czym naprawdę różni się MLM od pracy na etacie i własnego biznesu. To Cię zaskoczy.
Poznasz 4 jedyne klucze do sukcesu w tej branży, dzięki temu dowiesz się, jak podjąć najbardziej rozsądną decyzję o ewentualnej współpracy.
Tytuł Etat, biznes konwencjonalny czy marketing sieciowy Autorzy Kamila Molińska, Roman Hadasik Wydawnictwo Złote Myśli EAN 9788377013311 ISBN 9788377013311 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 144 Format 210x150 mm Rok wydania 2012 Oprawa broszurowa

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia