• Producent: Feeria
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788382250008
  • Autor: Frier Sarah

Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z zadziorną polityką giganta – Facebooka.
W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy połączony z prostą aplikacją mobilną. W niedługim czasie Instagram stał się nad wyraz lubiany, dodatkowo za sprawą celebrytów udostępniających na tej platformie mniej albo bardziej prywatne fotografie i filmy. Po niecałych dwóch latach firmę, w której zatrudniano wówczas zaledwie trzynaście osób, kupił Facebook, płacąc legendarną sumę miliarda dolarów.

Sarah Frier, reporterka agencji prasowej Bloomsberg News, ekspertka od mediów społecznościowych, odsłania przed nami tajemnice funkcjonowania Instagrama, ukazuje sylwetki jego założycieli, a także zdradza detale dotyczące aktywności celebrytów i influencerów. Z jej książki dowiesz się na dodatek, jak wygląda kultura startupowa w Dolinie Krzemowej i na czym polegała ingerencja Instagrama w wybory oraz poznasz kuluary rywalizacji mediów społecznościowych. Autorka przekonuje, iż Instagram zmienił nasze spojrzenie na rzeczywistość, funkcjonowanie handlu, usług, rozrywki czy turystyki. Przewartościował podejście do rodzicielstwa, chirurgii plastycznej i urody, a co najmocniej zaskakujące, wpłynął na nasze zdrowie psychiczne. Czy tego chcemy, czy nie, świat wygląda teraz inaczej…

Fascynująca lektura dla każdego użytkownika aplikacji Instagrama oraz każdego influencera czy specjalisty od mediów społecznościowych.
Tytuł Instagram bez filtra Autor Sarah Frier Tłumacz Irzykowski Jarosław Wydawnictwo Feeria EAN 9788382250008 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 360 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia