Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał poprzez lata.
W jaki sposób chaos może stwarzać zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, iż popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?Na te i dużo innych pytań wyszukasz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo potężnej wiedzy, efektownych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto wspaniały oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
Autor wbija kij w mrowisko. Prezentuje, jak model organizacji, a także fałszywe przekonania marketerów wpływają na efektywność marketingu. Oferuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, iż nadszedł najkorzystniejszy czas na takie książki.
Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie dużo innowacyjnych rozwiązań. Nadzwyczajna lektura dla każdego CEO i CMO.
Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A.
Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.
Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex
Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii pomiędzy projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi.Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana
Piotr Golczyk, przez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej związany z agencjami reklamowymi i największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie informacji, postępowego zarządzania i rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, innowacyjnego budownictwa, prozy S.Lema i P.K.Dicka.
Tytuł Jak zbudować wydajny dział marketingu Autor Piotr Golczyk Wydawnictwo Novae Res EAN 9788381472173 ISBN 9788381472173 Kategoria Poradniki\Motywacyjne liczba stron 160 Format 12.5x19.5x1 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.174 kg