• Producent: Gab
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788363391508
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Teresa Taranko
  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Ilość stron: 272
  • Rok wydania: 2019
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi komponent komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: kupujących, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby zastosowania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań konsumentów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo demonstruje m.in.:
– istotę komunikacji marketingowej, jej atrybuty i funkcje,
– zadania komunikacji marketingowej, a także wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
– specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
– uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
– czynniki wpływające na osiąganie zakładanych poprzez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
– modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
– rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. Mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał firmy i kapitał relacyjny).

O prekursorskim charakterze tej publikacji stanowią spore i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.


„Ze względu na szerokie walory merytoryczne, a także oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z całą pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów przeróżnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej i menedżerów poszukujących ciekawych i sprawnych form komunikowania się swych frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem".
Prof. Dr hab. Jan W. Wiktor

Podtytuł: Istota, uwarunkowania, efekty
ISBN: 9788363391508
Kod paskowy: 9788363391508
Autorzy: Taranko Teresa
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 42282
liczba stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.8
Głębokość (mm): 8
Waga: 0.402
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia