• Producent: Capitanio Maria Elena, Di Cicco Andrea
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788381022071
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Di Andrea Cicco, Maria Capitanio Elena
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Ilość stron: 302
  • Rok wydania: 2019
W epoce, w której media społecznościowe wypierają konwencjonalne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność efektywnego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności, od najwyższego do najniższego poziomu, potrzebnym,otrzymać się na szczyty i przekazać innym swoje myśli.

Sztuka komunikacji nie jest nauką ścisłą, jako iż nie ma ona jakichś regulujących ją zasad, a jeśli są, to ciągle się zmieniają i z tego powodu trudno je ująć np. W podręcznik. Można aczkolwiek próbować poznać je - także z perspektywy pań - poprzez obserwację wydarzeń, analizę dawnych i obecnych modeli komunikacji, a także badanie zjawisk związanych z zachowaniami społecznymi.

Dzięki zróżnicowanym doświadczeniom autorów i wykorzystaniu wypowiedzi autorytetów, ta prowokacyjna książka pokazuje najnowsze metody doskonalenia komunikacji interpersonalnej, wzbogacając to wszystko wywiadami, cytatami i elementami tematów kontrowersyjnych, takich jak seks i władza. Ukoronowaniem tego bogatego materiału są rysunki Piergiorgia Mulasa.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia