• Producent: ASTRUM
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788372778208
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Antoni Benedikt
  • Wydawnictwo: Astrum
  • Ilość stron: 170
  • Rok wydania: 2015

Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat fachowej, postępowej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy.

Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym.

Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Możezachęcać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny artykuł.

Czyni to przy pomocy haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) mający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego.

potrzebną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w produkcji reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty, a także scenariusze spotów dla telwwizji, radia,stylizacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji.

Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści przede wszystkim reklamowych, scenariuszy itd. To również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.

Jak sam Czytelniku widzisz,to idealna pozycja do biblioteki menedżera. Zapraszam do lektury.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia