Bez efektywnych negocjacji nie ma sprzedaży. Klienci wyśmienicie o tym wiedzą i potrafią rewelacyjnie się przygotować: zdobywają więcej danych, negocjują większe stawki i staranniej kontrolują proces sprzedaży.
przeważnie więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z najróżniejszych powodów dają się wyprowadzać w pole, a doświadczeni kupcy ogrywają ich bez litości.
Taka jest właśnie brutalna rzeczywistość. Jeśli umiejętności, strategie i taktyki sprzedawcy są słabsze, jego przychody ucierpią. Co gorsza, ucierpią również możliwości rozwojowe reprezentowanej poprzez niego firmy, podobnie jak jej zyski i wycena rynkowa.
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Wynajdziesz w nim wspaniale zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, żeby stać się silnym i efektywnym negocjatorem.
w efekcie nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami, a także uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz.
Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić,dzięki czemu dowiesz się starannie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, aby przejąć kontrolę nad konsekwencją negocjacji.
W końcu liczy się tylko WYGRANA. W książce między innymi: siedem praw negocjacji handlowych dlaczego nie warto podążać ścieżką win - win strategia MPS i zasady skutecznej komunikacji podczas negocjacji techniki przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmów jak nie oddać kupcowi inicjatywy Strategia MPS: wszystko, żeby WYGRAĆ!
O autorze Jeb Blount jest rozchwytywanym trenerem i ekspertem w dziedzinie sprzedaży, przywództwa i kształtowania doświadczeń klienta (customer experience). Niektórzy nazywają go,,najbardziej pracowitym człowiekiem działającym w sprzedaży".
Napisał jedenaście książek, które w wielu krajach stały się bestsellerami. Wraz ze swym zespołem z marki szkoleniowej Sales Gravy pomaga pokaźnym i drobnym firmom powiększać efektywność sprzedaży.