W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyszczególnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego,artykuł będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu adekwatne doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w wytwornej restauracji czy skokiem ze spadochronem,na dodatek z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak mocno kupujący pożądają artykułu albo usługi potężnej marki, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży. W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, oraz korzyści, które marka może osiągnąć. Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów oraz kadry kierowniczej. Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.
- Autorzy: Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka
- Ciężar: 0,32
- Format: 16.8x23.8
- ISBN: 9788301174293
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20411
- Miejscowość: Warszawa
- objętość: 192
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Rok wydania: 2019
- Rok wydania: 2013
- typ publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Wysokość: 10