Marketing drakuli marki Kozula igor, koro nikolas, pawłow siergi Ocena produktu:

od 19,95 PLN

oszczędzasz do 35%

  • Producent: Kozula Igor, Koro Nikolas, Pawłow Siergi
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788366142138
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow
  • Wydawnictwo: Studio Emka
  • Ilość stron: 208
  • Rok wydania: 2019

Jeśli podczas lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane poprzez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.

Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam wyśmienite kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe,zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ciuchów od wilgoci.

Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najszczególniej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali znaczny zestaw niezrównanych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one użyć te lęki i obawy w celach biznesowych.

Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek pionierskich i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali.

Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w pokaźnym stopniu równoważy wielość (niejednokrotnie skomplikowanych) zaadaptowanych z reguły z greki nazw prezentowanych fobii.
Tytuł Marketing drakuli jak zarabiać na ludzkich strachach Autorzy Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow Tłumacz Jan Cichocki Wydawnictwo Studio Emka EAN 9788366142138 ISBN 9788366142138 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 208 Format 14.3x21x1.5 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.27 kg

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia