Katarzyna kuć-czajkowska (red.), katarzyna muszyń Marketing jednostek terytorialnych. przykłady z polski - praca zbiorowa Ocena produktu:

od 18,90 PLN

oszczędzasz do 50%

  • Producent: Katarzyna Kuć-Czajkowska (red.), Katarzyna Muszyń
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788377848180
  • Oprawa: miękka
  • Autor: praca zbiorowa
  • Wydawnictwo: UMCS
  • Ilość stron: 326
  • Rok wydania: 2016
Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej innowacyjnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów.
Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej? Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi? Czy ograniczają się do działań doraźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja? Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej?
Z Wprowadzenia

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia