• Producent:
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788301152963
  • Oprawa: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Ilość stron: 216
  • Rok wydania: 2010

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną, a także idealna lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą: * dobranie do programów nauczania, * logiczna struktura i jasność wykładu, * liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, * słowniczek podstawowych terminów, * bogata bibliografia, * indeks rzeczowy.

Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia