• Producent: Sedno
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788379630103
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Monika Kostera
  • Wydawnictwo: Sedno
  • Ilość stron: 292
  • Rok wydania: 2015
W książce "Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym" Czytelnik znajdzie komplet przydatnych i sprawdzonych metod badawczych, użytkowanych od wielu lat przez piszących o nich autorach. Zamiarem autorów jest nie tylko ukazanie cech i zalet prezentowanych metod badawczych, ale także – co jest charakterystyczne dla podejścia humanistycznego – podzielenie się doświadczeniami, pokazanie, jak z nich korzystać. Publikacja nie jest to kolejnym metodologicznym podręcznikiem, ale przewodnikiem po pracy badawczej, po który można sięgnąć w celach poznawczych, w momencie kryzysu, gdy pojawią się problemy, trudności czy wyłącznie znaki zapytania towarzyszące refleksji badawczej.
Pierwsza część książki jest poświęcona metodom jakościowym eksplorującym. Znalazły się w niej opisy, równocześnie używanej w badaniach organizacji metody studiów przypadku, jak i teorii ugruntowanej, rzadziej użytkowanej w badaniach dotyczących zarządzania.
W części drugiej są opisane metody jakościowe interpretacyjne, które mogą być użyte w badaniach dotyczących zarządzania humanistycznego.
W trzeciej, ostatniej części książki, poświęconej metodom ilościowym i mieszanym, autorzy wykazują, że zarządzanie humanistyczne nie odcina się od klasycznych metod ilościowych, jednak należy je stosować z dużą świadomością ograniczeń. Niezwykle cenne są uwagi wskazujące na celowość łączenia metod ilościowych i jakościowych, co pozwala w pełni zdiagnozować badane zjawiska.
Publikacja powinna stanowić literaturę obowiązkową dla każdego badacza w dziedzinie zarządzania.

ISBN: 9788379630103
Kod paskowy: 9788379630103
Redakcja: Kostera Monika
Wydanie: 1
Rok wydania: 2015
Kod wydawcy: 32098
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 292
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.48
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia