• Producent: Ekonomik - Jacek Musiałkiewicz
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788377350065
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Amelia Marczyńska
  • Wydawnictwo: Ekonomik
  • Ilość stron: 252
  • Rok wydania: 2011
Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być użytkowana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze). Książka składa się z trzech rozdziałów: 1. Na czym polega praca w call center. 2. Jak znaleźć pracę w call center. 3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy. Z książki można dowiedzieć się: - co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje; - na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są atuty i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera; - jakie predyspozycje powinien posiadać kandydat do pracy na tych stanowiskach; - czego będzie wymagał pracodawca.
  • Autorzy: Marczyńska Amelia
  • Ciężar: 0,105
  • Format: 14.5x20.5cm
  • ISBN: 9788377350065
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 25943
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 76
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Rok wydania: 2011
  • kolekcja procesu: ZAWODOWCY
  • typ publikacji: KS
  • Wydawca: Ekonomik
  • Wysokość: 6

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia