Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być użytkowana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze). Książka składa się z trzech rozdziałów: 1. Na czym polega praca w call center. 2. Jak znaleźć pracę w call center. 3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy. Z książki można dowiedzieć się: - co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje; - na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są atuty i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera; - jakie predyspozycje powinien posiadać kandydat do pracy na tych stanowiskach; - czego będzie wymagał pracodawca.
- Autorzy: Marczyńska Amelia
- Ciężar: 0,105
- Format: 14.5x20.5cm
- ISBN: 9788377350065
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 25943
- Miejscowość: Warszawa
- objętość: 76
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Rok wydania: 2011
- kolekcja procesu: ZAWODOWCY
- typ publikacji: KS
- Wydawca: Ekonomik
- Wysokość: 6