• Producent: Obłój Krzysztof
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788381750479
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Krzysztof Obłój
  • Wydawnictwo: Poltext
  • Ilość stron: 220
  • Rok wydania: 2019

BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie za każdym razem występują w firmie równocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, by tak właśnie było? Nie każdej firmie jest konieczna strategia.

niemało nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii producenta, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość – teraźniejszość. Czas stanowi nitkę na którą nakłada się wybory strategiczne i w ten sposób powstaje „naszyjnik” strategii.

Na kształt strategii potrzeba trzech dni? Ma to swoją logikę, bo budowa strategii dotyczy trzech głównych rozmiarów czasu: przeszłości, przyszłości i teraźniejszości. Nie ma co się sprzeczać, który jest ważniejszy: przyszłość czy teraźniejszość.

To, co jest naprawdę ważne w większości przypadków to zrozumienie przeszłości i ocena w jakim stopniu wpływa ona na teraźniejszość i wpłynie na przyszłość. Najważniejsze jest doprowadzenie do sprawności przedsiębiorstwa w dniu dzisiejszym.

*** Prof. Dr hab. Krzysztof Obłój specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego, a także w uwielbianych szkołach biznesu, m.in.

University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m. In. Managing Across Cultures, London 1996; Strategy in Transition, Oxford 2005, Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce: Strategia sukcesu firmy, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej oraz Refleksje o zarządzaniu stały się bestsellerami na polskim rynku.

Prof. Krzysztof Obłój jest doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych. Tytuł Praktyka strategii marki jak zarządzać przeszłością radzić sobie z teraźniejszością i kreować przyszłość Autor Krzysztof Obłój Wydawnictwo Poltext EAN 9788381750479 ISBN 9788381750479 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 220 Format 16.5x23.5x1.1 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Waga 0.466 kg

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia