• Producent: Empik.com
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788375565836
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Dejnaka Agnieszka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Ilość stron: 200
  • Rok wydania: 2013

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie ryn­kowym firm. Autorka pracy pokazuje w niej wyjątkowo sporo cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za prekursorskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsu­mentów z tzw. Pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Pole­cam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia