Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach albo nabrałeś odwagi do spełnienia "niemożliwego" marzenia podróżniczego?
Jeśli tak - Michał Leksiński napisał książkę dla Ciebie. Książkę niezwykłą - bo łączącą formę wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad. Autor - rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18), zawodowo związany z branżą PR, nieprzeciętnie wie o czym pisze, tematykę tę zgłębił bowiem nie tylko od strony "biurka i laptopa", lecz także z perspektywy organizatora i uczestnika wielu atrakcyjnych wypraw.
dzisiaj swym doświadczeniem dzieli się Czytelnikami, proponując wiedzę z pierwszej ręki na temat tego, jak przygotować biznesplan projektu podróżniczego, pozyskać uwagę i wsparcie sponsorów i patronów medialnych, prowadzić kampanię informacyjną wyprawy i zapewnić jej "drugie życie" po zakończeniu działań w terenie. A w ramach oddechu od zalewu ergonomicznych wskazówek - przywołuje wspomnienia ze swoich górskich peregrynacji. Półlegendarny chiński filozof Laozi pisał: Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. My sugerujemy rozpocząć ją od książki Michała Leksińskiego.
Tytuł Projekt wyprawa #travelmarketing Autor Michał Leksiński Wydawnictwo Bezdroża EAN 9788328354326 ISBN 9788328354326 Kategoria Literatura\Podróżnicza ilość stron 272 Format 13.2x21x1.8 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.46 kg