• Producent: Słowa i Myśli
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788363566333
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Robert Stępowski
  • Wydawnictwo: SŁOWA I MYŚLI
  • Ilość stron: 240
  • Rok wydania: 2016
Nietuzinkowy przewodnik po prawidłowych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od klasycznie pojmowanej reklamy poprzez popularne ostatnio social media po konieczny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor ukazuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długotrwałe: content marketing, storytelling i public relations. Zasobność przykładów czyni z niej poręczny przewodnik, wart polecenia osobom niezwykle zainteresowanym budowaniem firmy osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, iż budowa firmy to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja firmy. Poradnik dobrych praktyk" tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać kreując własną producenta i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Tytuł Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk Autor Robert Stępowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli ISBN 978-83-63566-61-6 Rok wydania 2014 liczba stron 204 Format mobi, epub Spis treści

I. Wstęp – trochę o brandingu

Marketing to promocja?
Czym jest branding?
W świecie strategii
Wyróżnij swoją markę
Zacznij od szefa

II. Firma, czyli…?

klienci doceniają „ludzką twarz" firmy
Które marki lubimy najszczególniej i jakim markom ufamy?
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci
Lojalność klienta
Logo miasta i regionu

III. Media się zmieniają

Prasa
Telewizja
Magia radia
Internet
Social media
Mobile marketing
Internet rzeczy

IV. Content marketing, czyli treść jest najważniejsza

Treść to nie reklama
AAAZlecę pisanie tekstów za 1 zł, czyli ilość nie jakość
Dlaczego marketing treści jest tak ważny w Internecie?
Treść to nie tylko teksty
Instagram i Pinterest
Opowiadaj interesujące historie
Sam opowiadaj o swej marce
NGO-sy z historiami

V. Mniej o nich mówimy, ale ciągle nam towarzyszą

Outdoor
Wyjdź poza media
„Dodatki obowiązkowe" – materiały BTL
Sponsoring sportowy
Product placement i city placement
Kultura to pikniki i festyny
Marketing terytorialny
Marketing szeptany

VI. Public relations

Jak zaistnieć w mediach
E-PR, czyli public relations w Internecie

VII. Firma osobista

Sześć pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
Nie tylko frazes
Schematy i łamanie konwencji
Czas zmian
Śladami internauty
Dla kogo jest personal branding?
Stwórz się sam
Czego nie uczy szkoła?
Zanim zostaniesz „celebrytą"
Zatem posiadać czy być?
Zaszufladkowanie – największe zagrożenie w personal brandingu
Personal branding. Lektura dodatkowa
Polska to nie USA
Blogowanie w pigułce
O czym pisać,posiadać czytelników?
Jak niejednokrotnie pisać?
Publikuj, ludzie Ci uwierzą
Autokreacja
YouTube
Twoja telewizja
Hejterzymają twarz
Pisanie książek a producent osobista
Wyglądaj jak profesjonalista
firma osobista a marka marki

ROZMOWY Z BLOGERAMI O PERSONAL BRANDINGU

Tomasz Tomczyk
Jacek Gadzinowski
Maciej Budzich
Andrzej Tucholski
Przemysław Pająk
Krzysztof Lis

VIII. Na koniec słów kilka

Nic nie trwa wiecznie
wydajność: intuicja czy badania
Na koniec o wydatkach

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia