„Marek Stączek przedstawia najkorzystniejsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika poprzez proces prawidłowego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam -użytkowanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży powoduje zdwojoną atencję, niezwykle szerokie zaangażowanie i bezspornie większą kreatywność uczestników”.
Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska
„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to na pewno motto firma Stączka!”.
Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju produktu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.
„interesująca i zagadkowa. Daje sporo do myślenia i ergonomiczne rady, które warto stosować równocześnie w wystąpieniach publicznych, jak dodatkowo w życiu prywatnym”.
Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A.
„Wciągająca, napisana ze swadą i polotem, w przystępny sposób przedstawiająca koncepcję storytellingu i jej praktyczne użycia. Zdecydowanie ‘must have’ w biblioteczce każdego menedżera praktyka. Gorąco polecam!”
Wojciech Masierek, District Manager, Bayer Sp. Z o.o.