• Producent: Futu
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788395170706
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Sławomir Janiszewski
  • Wydawnictwo: Futu
  • Ilość stron: 156
  • Rok wydania: 2019

"Negocjacje towarzyszą gospodarce od samego zarania. Należycie przeprowadzone mogą wygenerować wielka wartość, źle przeprowadzone mogą zaprzepaścić owoce pracy. Książka "Strategie Negocjacji" prezentuje, gdzie szukać źródeł sukcesu i jak unikać błędów."
prof. Witold M. Orłowski

"ergonomiczna praca z "najwyższej półki" - trafność biznesowa i realizm psychologiczny świetnie zintegrowane. Postępowa teoria plus dobór modeli i metod, które po prostu działają."
Jacek Santorski, psycholog, biznesu, prof. Hon. Szkoły Biznesu PW, gdzie prowadzi Akademię Psychologii Przywództwa.

"Strategie Negocjacji" - Sławomira Janiszewskiego to pozycja oryginalna wśród literatury dotyczącej negocjacji. W sposób syntetyczny i bardzo dostępny opisane są w niej podstawowe pojęcia dotyczące negocjacji, a czytelnik zostaje przeprowadzony przez cykl przygotowanie i tworzenia strategii negocjacji, kluczowej dla osiągnięcia sukcesu w transakcjach.
Autor jest lubianym praktykiem negocjacji, spędził ponad 20 lat, zawierając trudne transakcje kapitałowe, a jednoczenie ma zacięcie akademickie, które pozwala mu jednoczyć teorię z praktyką. Całość dopełnia talent do przekazywania niełatwej wiedzy w prosty sposób, z zastosowaniem nad wyraz znacznej liczby przykładów, z pewnością zaczerpniętych z własnej praktyki, inicjując od najprostszych, a kończąc na skomplikowanym przykładzie negocjacji międzynarodowej transakcji przejęcia. Pozycja obowiązkowa jednocześnie dla osób stawiających pierwsze kroki na tym polu, jak i dla doświadczonych negocjatorów, którzy mogą zarówno uporządkować dotychczasową wiedzę, jak i znaleźć inspirację w zakresie tworzenia innowacyjnych strategii negocjacyjnych.

Michał Wrzesiński, prof. Szkoły Głównej Handlowej
Tytuł Strategie negocjacji Autor Sławomir Janiszewski Wydawnictwo Futu EAN 9788395170706 ISBN 9788395170706 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 156 Format 16x22x1.2 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.302 kg

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia