"Bloom i Rhodes (...) oferują spojrzenie na znane problemy pod nowym kątem - popularności szefów pokaźnych firm. (...) Książka ukazuje związki między zjawiskami i osobami, które na pozór nie mają ze sobą mnóstwo wspólnego: między Donaldem Trumpem i Stevem Jobsem, pomiędzy popularnością prezesów i mafiosów, pomiędzy sukcesami politycznych demagogów i kultem indywidualizmu.
Zaletą Świata według prezesów jest na dodatek to, iż jest ciekawą lekturą dla osób, które głównie nie interesują się ekonomiczną oraz polityczną krytyką neoliberalizmu. Między innymi dlatego, że punktem wyjścia są tytułowi prezesi, celebryci naszych czasów, ludzie znani z telewizji i internetu.
W książce nie brak też odniesień do kultury modnej, które na pewno ubarwiają pokazujene w niej tezy. Jednocześnie autorom udaje się poprzez cały czas utrzymać poziom analizy na wysokim poziomie.
Umiejętnie łączą oni łatwość w odbiorze z pogłębioną refleksją na temat współczesnych społeczeństw." dr Tomasz S. Markiewka, Uniwersytet Mikołaja Kopernika "Ta książka jest prowokacją wymierzoną w fundamentalizm kierowniczy.
Jest wezwaniem do oporu. To nie tylko apel o ograniczenie fanatyzmu korporacyjnego do sfery biznesu i rynku, lecz także próba uderzenia w same podstawy ogólnoświatowego podziwu nad postacią prezesa i wszystkim, co ona symbolizuje.
(...) książka jest ostrzeżeniem przed tym, iż społeczeństwo prezesów zagraża stworzeniu demokratycznej, zrównoważeniej, a także sprawiedliwej teraźniejszości i przyszłości. To także wezwanie do krytycznego przemyślenia, jak niezwykle wartości prezesowskie kolonizują nie tylko nasz świat, ale też nas samych." Z posłowia Powyższy opis pochodzi od wydawcy.