• Producent: Szczepaniak Ewa
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788328349346
  • Oprawa: twarda
  • Autor: Ewa Szczepaniak
  • Wydawnictwo: Helion
  • Ilość stron: 360
  • Rok wydania: 2019

"Naucz się zasad jak profesjonalista, by móc je łamać jak artysta Pablo Picasso dobrych tekstów się nie pisze. Prawidłowe teksty się projektuje. Najpierw trzeba zbudować konkretną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią.

Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą na dodatek wymogi Google i zwyczaje niecierpliwych czytelników. Jak to wszystko pogodzić$1186 Przeczytaj tę książkę, a będziesz wiedział. Krok po kroku poprowadzi Cię ona przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie projektowania tekstu - od przygotowań, przez tworzenie konturów, ich wypełnianie, powodowanie efektów specjalnych i tworzenie efektownych form, aż po polerowanie całości.

Na końcu odszukasz również część poświęconą odkrywaniu i rozwijaniu własnych atutów pisarskich. Bo zasady nie są po to, żebyś je znał i stosował dla idei, ale po to, żebyś spomiędzy nich wybierał te, dzięki którym mocniej zabrzmi Twój specyficzny, przyciągający czytelników głos.

Projektując ten poradnik, kierowałam się konfucjańską zasadą: ",Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem",. Chcę, żebyś zapamiętał i zrozumiał, dlatego zadbałam nie tylko o to, aby przekazać Ci jak najwięcej informacji, ale także o przykłady, ćwiczenia z rozwiązaniami i ze wskazówkami, a nawet mapy myśli, które pomogą Ci w powtórkach.

Mam nadzieję, że ta książka stanie się wiernym towarzyszem Twoich pisarskich poszukiwań. Autorka O autorze Ewa Szczepaniak -- redaktorka, copywriterka, trenerka pisania. Na co dzień prowadzi pracownię copywriterską Tekstowni.pl -- pisze i uczy pisać.

Dzieli się wiedzą na blogu, wytwarza kursy i doradza osobom, które chcą pisać lepiej należycie.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia