• Producent: WSiP
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788302157172
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
  • Wydawnictwo: WSiP
  • Ilość stron: 240
  • Rok wydania: 2016
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego i doboru nośników i typu mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.

dużo danych ujęto w transparentnych schematach i tabelach, żeby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszelkich poruszanych w książce zagadnień.

ISBN: 9788302157172
Kod paskowy: 9788302157172
Autorzy: Błaszczyk Dorota, Machowska Julita
Kod wydawcy: 20321
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 240
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 8
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia