• Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788301156145
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Pomykalski Andrzej
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Ilość stron: 216
  • Rok wydania: 2008

Podręcznik akademicki, pokazujący zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją, a także innowacjami.

Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera dodatkowo liczne przykłady z praktyki gospodarczej.

W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia