• Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788301198978
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Urban Wiesław
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Ilość stron: 166
  • Rok wydania: 2018
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony kompletnie tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka gromadzi innowacyjne i autorskie rozwiązania, a także objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. Na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje na dodatek osiągalne użycie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca najczęściej diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego wykorzystania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać jednocześnie studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

ISBN: 9788301198978
Kod paskowy: 9788301198978
Autorzy: Urban Wiesław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 166
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 9
Waga: 0.27
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia