• Producent: MT Biznes
  • Kategoria: E-booki
  • ISBN: 9788382311693
  • Autor: Angelika Chimkowska
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2022
  • Tematyka: biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka

"producent osobista to obecnie ważny formujący zaufanie, rozpoznawalność, a także reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną producenta.

Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w produkowaniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swej najnowsze książce przedstawia, jak wykorzystać siłę firmy osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników i angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki: - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku generować silną markę osobistą, - zdiagnozujesz swoją oryginalną osobowość producenta osobistej, - dowiesz się, jakie są przeważnie popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach, - zaplanujesz produktywną komunikację firmy osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy, - poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć mistrzowski profil na Linkedin, - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni, - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie, - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie, - poznasz przydatne programy i aplikacje, które usprawniają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

na dodatek w książce odszukasz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, firma Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy głównie powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.

Jeśli więc szukasz sposobu na: - autentyczną i spójną komunikację w biznesie, - zbudowanie przywództwa na bazie swych solidnych stron, - umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach, to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć,też pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami." Angelika Chimkowska – strateg silnych marek.

Specjalizuje się wydajnej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: Psychologia zmiany w życiu i biznesie i Silna producent na Linkedin, czyli social selling w praktyce.

Współautorka Biblii e-biznesu 3.0. Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. Na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz w Collegium Civitas.

Wymieniona przez „Forbes” wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 2021.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii E-booki