• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 195
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks prędkości: V
  • Indeks nośności: 84
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 67 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
atuty:
  • Oszczędność paliwa.
  • idealne trzymanie na mokrym.
  • Komfort jazdy.
Opis opony:

PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW.
  • O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
  • O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
  • O 30% obszerniejsza oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.
  • Niski poziom hałasu.

znakomite właściwości na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse posiada specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą nad wyraz prawidłową przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Znaczne centralne rowki bieżnika błyskawicznie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

Krótka droga hamowania

Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, aktywnej jazdy, te w dodatku wzmocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

konstrukcja ograniczająca zużycie paliwa Sport BluResponse cechuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą liczba wytworzonego ciepła, co pozwala obniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.

Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do przeciętnego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i parametry pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.zalety doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest nad wyraz wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie nadzwyczajne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka wytrzymałość na aquaplaning, lepszy kontakt z jezdnią, pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza niepodatność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i postępowe reagowanie.zalety widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie