Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów. Rewelacyjne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu Stabilność i komfort jazdy znakomite osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za nieszablonowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technika Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony posiadającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się niezwykle płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie potrzeby. Wspaniałe hamowanie i przyspieszanie Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych lepszą przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest jeszcze nad wyraz trwała, co powiększa żywotność opony.Wysoka oporność na zjawisko aquaplaningu Opona SP Sports Maxx szczególnie dobrze zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika momentalnie odprowadzają wodę spod kół, ograniczając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach. Stabilność i komfort jazdy jednostajne centralne żebra bieżnika zapewniają płynne i dokładne prowadzenie przy wysokich prędkościach. Wzór bieżnika ogranicza poziom emitowanego hałasu, poprawiając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz powiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.atuty doskonałe hamowanie i przyspieszanie, doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.mocne strony perfekcyjna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także zwiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.atuty wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.