Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
doskonałe osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za unikatowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technika Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony mającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się wyjątkowo płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie zapotrzebowania.
wyśmienite hamowanie i przyspieszanie
Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych udoskonaloną przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest dodatkowo bardzo trwała, co zwiększa żywotność opony.
Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu
Opona SP Sports Maxx wyjątkowo prawidłowo zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika prędko odprowadzają wodę spod kół, ograniczając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.
Stabilność i komfort jazdy
zrównoważone centralne żebra bieżnika gwarantują płynne i skrupulatne prowadzenie przy wysokich szybkościach. Wzór bieżnika ogranicza poziom emitowanego hałasu, udoskonalając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania i powiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.atuty świetne hamowanie i przyspieszanie, genialne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.zalety perfekcyjna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony istotnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony podczas przyspieszania i rozszerza jej oporność na zużycie eksploatacyjne.zalety rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.