sp sport maxx gt 235/50r18 97 v mfs, mo marki Dunlop Ocena produktu:

od 727,28 PLN

oszczędzasz do 14%

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks prędkości: V
  • Indeks nośności: 97
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
wyśmienita przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę





  • idealna przyczepność na suchej nawierzchni

  • dokładne prowadzenie i reagowanie na właściwości nawierzchni

  • Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów





RUNONFLAT

technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.



WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie prędkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW

Opona Sport Maxx GT zachowuje swój zarys przy wysokich szybkościach, co ulepsza jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.



precyzyjnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA atrybuty NAWIERZCHNI

technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka innowacyjnych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co poprawia dokładność prowadzenia oraz liczba informacji przekazywanych przez oponę do kierowcy.



nadzwyczajnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technice

Opona Sport Maxx GT uwydatnia się genialną przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika zastosowano sadzy używanej w oponach wyścigowych, co radykalnie udoskonala przyleganie do suchej nawierzchni i sprawność hamowania.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, iż opona ulepszone prowadzenie i obszerniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także powiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.zalety nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie; znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.zalety wspaniała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



RUNONFLAT

Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego innowacyjnania.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie korzystną przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie; duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna budowa bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest bardzo niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka niepodatność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy używanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w efekcie genialną przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty rewelacyjna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, staranne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



żródło:https://www.dunlop.eu


Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie