nadzwyczajna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- wspaniała przyczepność na suchej nawierzchni
- staranne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
- Wysoka stabilność podczas prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów
RUNONFLAT
technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.
WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie prędkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich szybkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
dokładnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA cechy NAWIERZCHNI
technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka innowacyjnych funkcji, które skrupulatne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia rozszerzenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co udoskonala skrupulatność prowadzenia, a także ilość informacji przekazywanych przez oponę do kierowcy.
idealnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technologii
Opona Sport Maxx GT podkreśla się świetną przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie polepsza przyleganie do suchej nawierzchni i sprawność hamowania.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zagwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania oraz zwiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; idealne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.mocne strony doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
RUNONFLAT
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego innowacyjnania.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo korzystną przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty wyśmienite hamowanie i przyspieszanie; obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna kompozycja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest szczególnie odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka niepodatność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w wyniku czego perfekcyjną przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty wyśmienita przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
żródło:https://www.dunlop.eu