wspaniała przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
świetna przyczepność na suchej nawierzchni dzięki wyścigowej technologii Opona Sport Maxx GT uwydatnia się nieprzeciętną przyczepnością do drogi.
W mieszance bieżnika użyto sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie udoskonala przyleganie do suchej nawierzchni i efektywność hamowania.precyzyjne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka innowacyjnych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię.
Bardziej płaski profil bieżnika sprawia zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co ulepsza dokładność prowadzenia oraz ilość informacji przekazywanych poprzez oponę do kierowcy.Wysoka stabilność w trakcie prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów Opona Sport Maxx GT zachowuje swój zarys przy wysokich prędkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego nowoczesnania.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje bardzo dobrą przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty idealne hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Nanocząsteczki. Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w konsekwencji nadzwyczajną przyczepność na mokrych i suchych drogach.zalety perfekcyjna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.mocne strony rewelacyjna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest nad wyraz oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie doskonałe utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wyśmienita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety istotnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania i powiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, nieprzeciętne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.