• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 195
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks prędkości: W
  • Indeks nośności: 87
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 66 dB
  • Efektywność paliwowa: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
technologia DuPont™ Kevlar® gwarantuje idealną dokładność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.





  • Precyzja prowadzenia dzięki technologii DuPont™ Kevlar®

  • nadzwyczajne prowadzenie i pokonywanie zakrętów

  • idealna przyczepność i produktywność hamowania





PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technice

W oponie SP Sport Maxx TT użyto technologię DuPont™ Kevlar®, która proponuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta szczególnie wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co zwiększa skrupulatność prowadzenia. Z kolei technologia Dunlop Touch Technology zagwarantuje wyśmienite czucie nawierzchni drogi.



perfekcyjnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW

kompozycja bieżnika opony Sport Maxx TT sprawia rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, udoskonalając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy znacznych prędkościach. Sztywne klocki barku powiększają stabilność w trakcie zakręcania.



nieprzeciętnA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE

unikatowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego zapewnia bezkonkurencyjną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika w dodatku powiększa przyczepność, ulepszając kontrolę nad pojazdem przy szybkościach autostradowych.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.zalety genialna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona ulepszone prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nieprzeciętna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna kompozycja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest bardzo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie świetne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka oporność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



SYSTEM zróżnicowanYCH LAMELEK

Pogoda zimą może być bardzo różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Zróżnicowane rodzaje lameli użytkowane w oponach Dunlop, dobrane do zróżnicowanych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie korzystną przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie; wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz rozszerza jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony doskonałe hamowanie i przyspieszanie; wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie.



KEVLAR® W STOPCE OPONY

Boczne ściany usztywnione włóknem Kevlarowym® zachowują trafną sztywność w wysokich temperaturach. Lepsze wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w wyniku czego idealną przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty genialna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, skrupulatne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



źródło:https://www.dunlop.eu

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie