• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 175
  • Wysokość profilu: 70
  • Średnica osadzenia: R14
  • Indeks prędkości: T
  • Indeks nośności: 84
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 68 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
lepsze właściwości na mokrej i suchej nawierzchni dla aut miejskich





  • Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach

  • Lepsza trakcja na mokrych drogach

  • Poprawiona przyczepność i hamowanie na suchej drodze





PODWÓJNE, obszerne ROWKI OBWODOWE

Podwójne, spore rowki obwodowe pomagają w lepszym absorbowaniu wody z powierzchni drogi



KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA SUCHEJ NAWIERZCHNI

obszerna ilość krawędzi bieżnika zapewnia wyjątkowo dobrą przyczepność i krótszą drogę hamowania



KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI

Lepsze przyleganie opony do mokrej nawierzchni dzięki nowej, zaokrąglonej konstrukcji



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.atuty perfekcyjna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i gwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i postępowe reagowanie.zalety istotnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna budowa bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest bardzo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wyśmienite utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka niepodatność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



żródło:https://www.dunlop.eu

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie