przeznaczona do aut sportowych opona klasy premium o rewelacyjnych osiągach na suchej nawierzchni
- idealna przyczepność na suchej drodze
- efektywne pokonywanie zakrętów choćby przy obfitych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej prędkości
wyśmienitA STABILNOŚĆ PRZY obszernyCH prędkośCIACH
Specjalna budowa opony zagwarantuje stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu prędkości, co zagwarantuje stabilność i pierwszorzędne osiągi choćby podczas prędkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia między oponą a nawierzchnią drogi zagwarantuje rewelacyjną przyczepność na suchej szosie.
skrajnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i pełną kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY wielkiCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki zwiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i niepodatności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność nawet przy szczególnie znacznych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, natchnione kompozycjami wsporczymi występującymi w naturze, rozszerzają sztywność opony bez wykorzystywania obszerniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest niesprężysta i lekka, co przekłada się na prędkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej aniżeli gumy o typowym składzie, rozszerzając siłę tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi, co polepsza przyczepność i zapewnia równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA warstwa Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową warstwą z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od szybkości. Dzięki czemu opona dłużej zachowuje nieprzeciętną stabilność, choćby w przypadku szczególnie dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swojej sportowej opony Dunlop rozszerzył jej sztywność i obniżył siłę oporu toczenia. Dzięki trafnie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej skrupulatnie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu