dedykowana do aut sportowych opona klasy premium o idealnych osiągach na suchej nawierzchni
- perfekcyjna przyczepność na suchej drodze
- sprawne pokonywanie zakrętów nawet przy pokaźnych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej szybkości
nadzwyczajnA STABILNOŚĆ PRZY obfityCH prędkośCIACH
Specjalna kompozycja opony zagwarantuje stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu szybkości, co zapewnia stabilność i pierwszorzędne osiągi choćby podczas prędkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi gwarantuje świetną przyczepność na suchej szosie.
skrajnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i całkowitą kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY obszernyCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki powiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i oporności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność nawet przy niezwykle obszernych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, zainspirowane kompozycjami wsporczymi występującymi w naturze, rozszerzają sztywność opony bez wykorzystywania obszerniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest niesprężysta i lekka, co przekłada się na prędkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej niżeli gumy o typowym składzie, rozszerzając siłę tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi, co udoskonala przyczepność i zapewnia równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA warstwa Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową powłoką z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od szybkości. Dzięki temu opona dłużej zachowuje nieprzeciętną stabilność, choćby w sytuacji bardzo dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swej sportowej opony Dunlop zwiększył jej sztywność i ograniczył siłę oporu toczenia. Dzięki trafnie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej starannie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu