przeznaczona do aut sportowych opona klasy premium o znakomitych osiągach na suchej nawierzchni
- wspaniała przyczepność na suchej drodze
- produktywne pokonywanie zakrętów choćby przy obszernych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej szybkości
idealnA STABILNOŚĆ PRZY wielkiCH prędkośCIACH
Specjalna konstrukcja opony gwarantuje stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu szybkości, co zapewnia stabilność i pierwszorzędne osiągi choćby w trakcie prędkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia między oponą a nawierzchnią drogi zagwarantuje perfekcyjną przyczepność na suchej szosie.
skrajnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i całkowitą kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY znacznyCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki powiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i niepodatności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność nawet przy bardzo dużych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, zainspirowane budowami wsporczymi występującymi w naturze, powiększają sztywność opony bez stosowania pokaźniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest nieelastyczna i lekka, co przekłada się na szybkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej niż gumy o standardowym składzie, rozszerzając siłę tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi, co udoskonala przyczepność i zapewnia równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA warstwa Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową powłoką z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od prędkości. Dzięki temu opona dłużej zachowuje rewelacyjną stabilność, choćby w przypadku nad wyraz dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swej sportowej opony Dunlop powiększył jej sztywność i zmniejszył siłę oporu toczenia. Dzięki trafnie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej precyzyjnie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu